Ad

InggrisPerancisSpanyol

Editor online gratis | DOC > | XLS > | PPT >


favorit OffiDocs

FxPlus+ untuk Chrome in Chrome dengan OffiDocs

FxPlus+ untuk layar Chrome untuk ekstensi toko web Chrome di OffiDocs Chromium

Ad


DESKRIPSI


FxPlus+ adalah aplikasi untuk FxP.

בין השאר התוסף מציע: הקטנת חתימות גדולות, התראות גם כאשר אתם לא גולשים באתר, הסתרה או הדגשה של אשכולות לפי הכותב שלהם, הסתרה או הדגשה של אשכולות לפי הנושא שלהם, הצגה של מספר ההודעות שלא קראת באשכול, שינוי טקסט לבן ל"ספוילר" , מצב לילה, הסתרת תגובות ממשתמשים מסויימים, הסתרת אשכולות נעוצים ישנים, תת-ניקים מוגדרים אישית, נטרול עיצוב של תגובות ממשתמש מסויים (הגופן, ההדגשות והשאר), זמן קריאה משוער לאשכולות כמו מדריכים או כתבות בפורומים של עדכונים, עיצוב תגובות התחלתי (התגובה אוטומטית מתחילה בגופן או בהדגשה מסויימת), הצצה לתוכן האשכול בלחיצה על המעטפה לצד הכותרת, החלפת כל הסמלים החדשים של FxP בישנים, שינוי הרקע של FxP, סטטיסטיקת פורומים, גישה מהירה לאשכולות, מעקב אחרי אשכולות - גם אלה שלא פתחת, הערות אישיות למשתמשים, הסתרת ההקלדות שלך בזמן אמת ממשתמשים אחרים, הסתרת תפריט הנגישות, החלפה מהירה בין משתמשים, עוד! Jenis-jenis: ----------------- #1: "Bentuk alamat situs web Anda di www.

fxp.

bersama.

il".

ללא הרשאה זו התוסף לא היה מתקיים #2: "הצגת הודעות" התוסף משתמש בהרשאה כדי לשלוח התראות על ציטוטים, הודעות פרטיות ולייקים בזמן אמת.

Anda tidak perlu melakukan apa pun.

#3: "לקרוא את היסטוריית הגלישה שלך" התוסף משתמש בהרשאה "tabs" כדי לוודא שלפני שהוא שולח התראה (על ציטוט למשל) אין כרטיסיות פתוחות של האתר, זאת כדי לוודא שאותה ההתראה לא תופיע גם מהתוסף וגם מהאתר עצמו במקביל.

ההרשאה הזו מתריעה שהתוסף יכול "לקרוא את היסטורית הגלישה שלך" משום שבעקיפין* אבל* אבל* לא* לא* לא* לא* לא* לא* לא* לא* לא* לא*

מידע נוסף ותשובות לשאלות נפוצות נמצא di: https://fxplusplus.

blogspot

bersama.

il/p/qna.

html benar!

Informasi tambahan:


- Ditawarkan oleh SilverTuxedo
- Peringkat rata-rata: 4.78 bintang (menyukainya)

FxPlus+ untuk Chrome jaringan extension terintegrasi dengan OffiDocs Chromium secara online


Run Chrome Extensions

Ad