Ad

영어프랑스어스페인어

무료 편집기 온라인 | DOC > | XLS > | PPT >


OffiDocs 파비콘

FxPlus+ Chrome in Chrome OffiDocs와 함께

OffiDocs Chromium의 확장 Chrome 웹 스토어용 Chrome용 FxPlus+ 화면

Ad


기술


FxPlus+는 FxP의 하이랄랄리에서 제공됩니다.

בין השאר התוסף מציע: הקטנת חתימות גדולות, התראות גם כאשר אתם לא גולשים באתר, הסתרה או הדגשה של אשכולות לפי הכותב שלהם, הסתרה או הדגשה של אשכולות לפי הנושא שלהם, הצגה של מספר ההודעות שלא קראת באשכול, שינוי טקסט לבן ל"ספוילר" , מצב לילה, הסתרת תגובות ממשתמשים מסויימים, הסתרת אשכולות נעוצים ישנים, תת-ניקים מוגדרים אישית, נטרול עיצוב של תגובות ממשתמש מסויים (הגופן, ההדגשות והשאר), זמן קריאה משוער לאשכולות כמו מדריכים או כתבות בפורומים של עדכונים, עיצוב תגובות התחלתי (התגובה אוטומטית מתחילה בגופן או בהדגשה מסויימת), הצצה לתוכן האשכול בלחיצה על המעטפה לצד הכותרת, החלפת כל הסמלים החדשים של FxP בישנים, שינוי הרקע של FxP, סטטיסטיקת פורומים, גישה מהירה לאשכולות, מעקב אחרי אשכולות - גם אלה שלא פתחת, הערות אישיות למשתמשים, הסלפה מהירה מהירה בין משתמשים, עוד! 설명: ----------------- #1: "לקרוא ולשנות את הנתונים שלך ב-www.

fxp.

공동.

il" התוסף צריך את הרשאה זו כדי לעבוד באופן הבסיסי ביותר.

ללא ללא 효적 일 ם י י י독어 #2 : "마십시오 ה 효과 דע × ×"ת ת x משתמש משתמש ב십시오 כד십시오 כד십시오 לשל לשל 기 לשל 기 ח × על צ × 님, 효과 × י 완치 례 례 례 י가는 בזמן אמת אמת אמת אמת אמת אמת אמת אמת אמת אמת אמת.

당신은 당신을 사랑합니다.

#3: "לקרוא את היסטוריית הגלישה שלך" התוסף משתמש בהרשאה "tabs" כדי לוודא שלפני שהוא שולח התראה (על ציטוט למשל) אין כרטיסיות פתוחות של האתר, זאת כדי לוודא שאותה ההתראה לא תופיע גם מהתוסף וגם מהאתר עצמו במקביל.

마십시오 마십시오 רשארשא 기 "ש 기"לקר כ 기 "לקר לקר את את 효과 את את 사말 סט 사세 ר 사움 ת גל십시오 שלך십시오 שלך שלך십시오 שלך"מש × שבעק יפ십시오 אפשר אפשר לעק × אחר י가는 ר × 님의 לא ע ש ש ש ש치치*ע치치 용액 액용치 용액용 액용치 용용용용액용용치용용용용용용용용용용용 증가용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용용거 적 m m m KA들 으로다들은 (들으로

מידע נוסף ותשובות לשאלות נפוצות נמצא בכתובת: https://fxplusplus.

blogspot.

공동.

일/p/qna.

html 다운로드!

추가 정보 :


- SilverTuxedo 제공
- 평균 평점: 별 4.78개(좋아요)

FxPlus+ Chrome extension OffiDocs와 통합 Chromium 온라인


달리기 Chrome Extensions

Ad