Ad

EnglishFrenchSpanish

Free editor online | DOC > | XLS > | PPT >


OffiDocs favicon

FxPlus+ for Chrome in Chrome with OffiDocs

FxPlus+ for Chrome  screen for extension Chrome web store in OffiDocs Chromium

Ad


DESCRIPTION


FxPlus+ הוא תוסף לאתר הישראלי FxP.

בין השאר התוסף מציע: הקטנת חתימות גדולות, התראות גם כאשר אתם לא גולשים באתר, הסתרה או הדגשה של אשכולות לפי הכותב שלהם, הסתרה או הדגשה של אשכולות לפי הנושא שלהם, הצגה של מספר ההודעות שלא קראת באשכול, שינוי טקסט לבן ל"ספוילר", מצב לילה, הסתרת תגובות ממשתמשים מסויימים, הסתרת אשכולות נעוצים ישנים, תת-ניקים מוגדרים אישית, נטרול עיצוב של תגובות ממשתמש מסויים (הגופן, ההדגשות והשאר), זמן קריאה משוער לאשכולות כמו מדריכים או כתבות בפורומים של עדכונים, עיצוב תגובות התחלתי (התגובה אוטומטית מתחילה בגופן או בהדגשה מסויימת), הצצה לתוכן האשכול בלחיצה על המעטפה לצד הכותרת, החלפת כל הסמלים החדשים של FxP בישנים, שינוי הרקע של FxP, סטטיסטיקת פורומים, גישה מהירה לאשכולות, מעקב אחרי אשכולות - גם אלה שלא פתחת, הערות אישיות למשתמשים, הסתרת ההקלדות שלך בזמן אמת ממשתמשים אחרים, הסתרת תפריט הנגישות, החלפה מהירה בין משתמשים, עוד! הסברי הרשאות: ----------------- #1: "לקרוא ולשנות את הנתונים שלך ב-www.

fxp.

co.

il" התוסף צריך את הרשאה זו כדי לעבוד באופן הבסיסי ביותר.

ללא הרשאה זו התוסף לא היה מתקיים #2: "הצגת הודעות" התוסף משתמש בהרשאה כדי לשלוח התראות על ציטוטים, הודעות פרטיות ולייקים בזמן אמת.

ניתן לבטל את ההתראות בהגדרות.

#3: "לקרוא את היסטוריית הגלישה שלך" התוסף משתמש בהרשאה "tabs" כדי לוודא שלפני שהוא שולח התראה (על ציטוט למשל) אין כרטיסיות פתוחות של האתר, זאת כדי לוודא שאותה ההתראה לא תופיע גם מהתוסף וגם מהאתר עצמו במקביל.

ההרשאה הזו מתריעה שהתוסף יכול "לקרוא את היסטוריית הגלישה שלך" משום שבעקיפין אפשר לעקוב אחרי ההיסטוריה לפי הכרטיסיות שפתוחות (אבל זה **לא** מה שהתוסף עושה).

מידע נוסף ותשובות לשאלות נפוצות נמצא בכתובת: https://fxplusplus.

blogspot.

co.

il/p/qna.

html תהנו!

Additional Information:


- Offered by SilverTuxedo
- Average rating : 4.78 stars (loved it)

FxPlus+ for Chrome web extension integrated with the OffiDocs Chromium online


Run Chrome Extensions

Ad